Saturday, February 15, 2014

ESP THE BEST

Views


Tadaaaa....My breakfast .....


Pepagi sebelum pi school , mesti kena shake dulu esp...Bukan apa,kat school skrg terlalu bz...Sampaikan x menyempat nak makan...Hihihi ...Tapi ESPkan ada...

Kalau minum esp dalam kul 6.30 seblm drive kuar umah..blh la bertahan kekenyangan tu sampai kul 10.00 am...(Lain org lain rasa ek)

Jadi no wonder la sekarng ramai org dok cari ESP ni...

SOYA   ..eeeiiiuuuu...saya tak minum soya...tu la perasaan masa mula2 nak beli ESP..Macam tak yakin jer bolh minum...Nama pu  dah SOYA KAN...


Kita suka sangat kalau esp ditambah perisanya ngan susu dutch lady...Nyummy rasa...sedap sangat...I LOVE ESP...

KENAPA KITA PERLU AMBIK DAN CUBA ESP?

1) ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri 

2) ESP menganjalkan semula payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikkan payudara anda 

3) ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih 

4) Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milkbooster yang hebat

5) ESP juga membantu menghaslkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam 

6) Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum 

7) Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan. 

8) Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati. 

9) Berkesan mengurangkan eczema dan masalah kulit 

ESP Bukan hanya utk ibu preggy jer...tapi ianya sesuai utk semua kecuali bayi la...

Sebab itu la kita ambik esp...Tgok banyakkan benefit dia...So rasa tak salah klau nak mencuba....


f nak saya tolong,email/whatassp pun boleh..Saya 
akan bantu anda untuk menyelesaikan masalah
 ini.Dengan saya akan dapat ( FREE POSTAGE + FREE 
GIFT + ( HARGA PROMO) Lagi...Kelas gitu...Selepas itu saya
 akan consult anda cara pemakanan..Jangan risau supplemen
 dari Shaklee sekarang ramai yang cari coz tak der bahan 
yang tak sepatutnya.Semuanya semulajadi..Itu yang kita nak 
kan..

Insyaallah kita berusaha, 

sebarang pertanyaan boleh la email
 zulie_ide@yahoo.com

@

whatassp : 0129726066

@
atau yang nak beli sendiri..dekat ngan stokis shaklee boleh
 guna id saya 914376 lepas tu attach resit pada saya sebagai
 bukti pembelian. 
Then barulah saya akan consult andA


Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment