Friday, February 7, 2014

Cheklist Masalah

Views
Hari ni zue nak share cheklist masalah yang ada kat badan kita...Kalau kita tergolong dalam salah satu masalah ni,jadi cepat-cepat cari supplemen....Baik kita cegah sebelum keadaan makin melarat...SHAKLEE bukan conform makan terus hilang ...Kita berusaha tapi Allah yg tentukan ....Jom kita check....

  • Andakah anda :
    • Kurang Bertenaga
    • Berat Badan berlebihan /berkurangan
    • Selalu pening/ Sakit kepala
    • Gusi Berdarah
    • Mudah tercalar/lebam
    • Sukar utk bangun tidur
    • Mengantuk
    • Keinginan yang tinggi terhadap makanan manis
    • Gugup/Gementar/Sedih
    • Kekeringan mata
    • Kuku pecah
    • kebas tangan /kaki
    • kekejangan kaki - simpul biawak klau preggy
    • Sakit/Sengal badan
    • Sembelit
    • Rambut Gugur
    • Selalu guna pil penahan sakit
    • Selesema
ok mana satu pilihan hati kita...



Nak cuba...Jangan risau..Harga pasti berbaloi2

If nak saya tolong,email/whatassp pun boleh..Saya akan bantu anda untuk menyelesaikan masalah ini.Dengan saya akan dapat ( FREE POSTAGE + FREE GIFT + ( HARGA PROMO) Lagi...Kelas gitu...Selepas itu saya akan consult anda cara pemakanan..Jangan risau supplemen dari Shaklee sekarang ramai yang cari coz tak der bahan yang tak sepatutnya.Semuanya semulajadi..Itu yang kita nak kan..

Insyaallah kita berusaha, 

sebarang pertanyaan boleh la email
 zulie_ide@yahoo.com

@

whatassp : 0129726066

@
atau yang nak beli sendiri..dekat ngan stokis shaklee boleh guna id saya 914376 lepas tu attach resit pada saya sebagai bukti pembelian. 
Then barulah saya akan consult anda..

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment