Tuesday, February 11, 2014

SET SLIMMING TERLARIS

Views


✔ Berat badan BERTAMBAH?
✔ Perut BOROI?
✔ Nak KURUS?
✔ Banyak Pakaian yang dah TAK MUAT!

✔✔ Anda PATUT mengambil SET KURUS SHAKLEE hanya dengan 3 langkah yang mudah:

➀ PERTAMA : DETOKS

Detoks adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak & lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.
Selain itu Alfalfa Complex berfungsi merangsang metabolisme & memberi efek rasa 'ringan' badan.

➁ KEDUA : BAKAR LEMAK
Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak berlebihan dalam badan dan perlukan medium pengangkutan untuk bawa keluar dari badan.
Selain itu, Lecithin bagus untuk otak dan kebiasaannya selepas pengambilan Lecithin selama sebulan paras kolesterol akan turun/kembali normal.

➂ KETIGA : BINA OTOT

Protein penting untuk memelihara otot dalam badan. Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak. Untuk ibu menyusu, disarankan mengambil ESP kerana kalori Cinch Shake sangat rendah dan dikhuatiri membantutkan pertumbuhan anak-anak.
Terdapat juga Bonus lain selepas pengambilan ESP ialah mencantikkan kulit, menganjalkan aset-aset wanita (payudara & punggung) serta menambah & memekatkan susu ibu.
Cinch Shake pula merupakan protein dengan leucine, tinggi fiber, memberi rasa kenyang & sedap (terdapat dalam 3 perisa: cafe latte, chocolate & vanilla)


=====================================================
✔ BERMINAT? Apa ditunggu? CEPAT-CEPAT bertindak!
email : zulie_ide@yahoo.com

=====================================================

✉ PM saya pun boleh....Komen kat bawah ni pun boleh.... Saya akan LAYAN anda.... 

SHAKLEE 
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Diiktiraf Doktor Profesional
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan

 

SET BUDGET 

@


@

FULLY SET


If nak saya tolong,email/whatassp pun boleh..Saya 
akan bantu anda untuk menyelesaikan masalah
 ini.Dengan saya akan dapat ( FREE POSTAGE + FREE 
GIFT + ( HARGA PROMO) Lagi...Kelas gitu...Selepas itu saya
 akan consult anda cara pemakanan..Jangan risau supplemen
 dari Shaklee sekarang ramai yang cari coz tak der bahan 
yang tak sepatutnya.Semuanya semulajadi..Itu yang kita nak 
kan..

Insyaallah kita berusaha, 

sebarang pertanyaan boleh la email
 zulie_ide@yahoo.com

@

whatassp : 0129726066

@
atau yang nak beli sendiri..dekat ngan stokis shaklee boleh
 guna id saya 914376 lepas tu attach resit pada saya sebagai
 bukti pembelian. 
Then barulah saya akan consult and


Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment