Tuesday, March 4, 2014

ESP...I likes it....nyummmy

Views
klip..klip....dah masuk bulan 3 kan..jap jer..dah nak hampir 1/2 tahun dah kan...ESP...ESP hot selling sekarang....

Bulan ni ada promosi yer...Beli 6 canister dapat 1 Free...Best kan...


Espkan banyak fungsi dia...

  • @nak kulit baby cantik minum ESP
  • @nak kulit gebu minum ESP
  • @nak bertenaga minum ESP
  • @nak kurus pun blh minum ESP
ESP ni banyak sangat dia punyer benefit..ok nak story sikit pasal diri sendiri...masa muda-mudi dulu muka mmg la jerawat...x sempat nak jagakan...biler dah bekerja barulah rasa tu semua rugi x jaga awal2.
 
Gambar ni sebelum jumpa shaklee yer  
Dah makin ok ...Ni Masa outing session

Jadi mula la review semua produk..mcm2 ambik...Sampai la satu hari, barulah tau ttg shaklee ESP...apa lagi borong la...

Permulaan borong 2 canister...Pastu borong lagi....Sebab apa...Rupa2 esp ni dia repair dan baikpulih kulit kita...Mmg la makan masa sikitkan...
Alhamdulillah sekarang kulit muka sangat ok




Sebab tu zu sarankan wanita ambik ESP..mahal tak per sebab kita nak jaga semua aset kita kan..Lagi pun kita mesti nak kelihatan awet mudakan..


Pastu g sebelum pi school,kita wajib ambik segelas ESP...sbb apa ,nak mengadap kerja seharian ..Esp akan bagi tenaga...So boleh la bertahan sampai kul 10 pagi..Pastu mesti gak makan...Sekarang ni kalau tak ambik ESP mmg x syok,x best la...Stok mesti ada...




if nak saya tolong,email/whatassp pun boleh..Saya 
akan bantu anda untuk menyelesaikan masalah
 ini.
Dengan saya akan dapat ( FREE POSTAGE + FREE 
GIFT + ( HARGA PROMO) Lagi...Kelas gitu...
Selepas itu saya
 akan consult anda cara pemakanan..Jangan risau supplemen
 dari Shaklee sekarang ramai yang cari coz tak der bahan 
yang tak sepatutnya.Semuanya semulajadi..Itu yang kita nak 
kan..

Insyaallah kita berusaha, 

sebarang pertanyaan boleh la email
 zulie_ide@yahoo.com

@

whatassp : 0129726066

@
atau yang nak beli sendiri..dekat ngan stokis shaklee boleh
 guna id saya 914376 lepas tu attach resit pada saya sebagai
 bukti pembelian. 
Then barulah saya akan consult anda

Beli 2 canister ESP + Diskaun harga +free gift+free shaker 
shaklee yer ( kalau beli rm 10 jugak..)

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment