Monday, January 6, 2014

STORIES GLA SHAKLEE

Views
 Assalamualaikum...semoga semua ceria seceria sang suria...Hari ni dah masuk hari keenam di tahun baru..Semua masih segar dengan azam barukan..Hari ni nak citer pasal PERIOD...semua momies atau wanita di dunia akan mengalami period kan..ada peroid pain yang sakit..ada yang peroid jenis tak stabil...2@3@4 BULAN BARU DATANG..KEKADANG RISAU GAK KAN..
                  ok ni nak citer pasal produk GLA SHAKLEE...mmg boleh dikatakan ajaib jugok la produk ni...On of cust dah tak datang period ...lepas tu kalau datang period tak stabil...nak dijadikan cerita,dia bertanya dan zu request try gla ni..Dia makan tak sampai seminggu period dia datang..Darah berketil-ketul dan pekat keluar sepanjang dia period...maybe sbb dah lama tak keluarkan..Alhamdulillah sekarang dah maintain..setiap bulan akan datang...
                 
                 Digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan.
 GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin – bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal. 
Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel. Ia juga menggalakkan kesihatan semasa kitaran haid

berminat leh pm zu atau whatassp/sms 0129726066..email pun boleh zulie_ide@yahoo.com

inilah GLA....

2) GLA Complex Membantu Melegakan PMS (Sindrom Pra-Haid)
Antara perkara paling tak best semasa PMS ialah senggugut, betul tak? Salah satu sebab kenapa kaum wanita mendapat sindrom ini ialah kerana kekurangan asid gamma linolenik ini di dalam tubuh. Jadi, dengan mengamalkan GLA Complex inshaALLAH akan membantu mengurangkan ketidakselesaan ketika PMS ini.
Saya syorkan ambil GLA Complex bersama Ostematrix dan B Complex.
3) GLA Complex Membantu Mencantikkan Kulit Wajah
Istimewanya GLA Complex daripada Shaklee kerana ia turut diperkaya dengan vitamin E yang terkenal sebagai vitamin untuk kecantikan kulit. Dengan fungsi GLA Complex sendiri yang membantu mengatur fungsi hormon dalam tubuh, kehadiran vitamin E ini menjadikan kulit anda tampak lebih lembab, mengurangkan jeragat, tiada lagi kilauan minyak dan berseri-seri.
Untuk kesan optimum, amalkan bersama ESP sekurang-kurangnya.
4) GLA Complex Untuk Kesihatan Jantung
GLA mengandungi lemak Omega-6 yang dipercayai membantu menurunkan paras kolestrol ‘jahat’ (LDL) dalam badan, meningkatkan paras kolestrol ‘baik’ (HDL); mengurangkan mendapan kolestrol pada dinding arteri (dengan bantuan vitamin E) dan merupakan lemak tidak-tepu yang membantu mencairkan lemak-tepu.
Terbaik untuk jantung, amalkan bersama Omega Guard. Gabungan Omega-6 dan Omega-3 (yang boleh didapati daripada Omega Guard Shaklee) menambahbaik dengan menstabilkan kadar denyutan jantung dan mengelakkan blood thickening.
5) GLA Complex Untuk Awet Muda
Tahukah anda mengapa ramai kaum wanita sangat sukakan suplemen EPO(Evening Primrose Oil)? Jawapan typical ialah ‘nak awet muda’. Memang betul. Hakikatnya, GLA Complex yang terkenal dengan jolokan nama ‘EPO Shaklee’ ini ternyata memberi kesan lebih hebat inshaALLAH. Dengan kandungan GLA yang dua kali ganda EPO normal, ditambah dengan vitamin E dan minyak bunga matahari .. semua ini bersifat anti-oksida, free-radicals, immune-system dsb .. membantu tubuh lebih sustain. Hormon prostaglandin yang terhasil dengan cukup juga sebenarnya merupakan pertahanan semulajadi tubuh terhadap penuaan.
The best, amalkan GLA Complex bersama tonik ajaib Shaklee iaitu ViviX
.  berminat leh pm zu atau whatassp/sms 0129726066..email pun boleh zulie_ide@yahoo.com

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment