Thursday, January 30, 2014

Kulit muka cerah berseri

Views
      Makin lama makin ramai yg consume set in...Ramai dah wanita kita,anak remaja kita sedar bhw kulit muka kena jaga..x kira la kan pkai produk2 mahal,sebulan dua jerawat mula la nak tweet..tweet kat muka kita..sakit pulok tu..adoyai...


      Jadi utk dapat kulit cantik supplemen kena la bergabung dgn set penjagaan tu..mcm citer ultraman lak..kena bergabung ni...suppleman shaklee akan rawat dari dalam..cucikan toksin,nyshkan segalanyer jerawat dari dalam...


     Air pulak mestilah kena minum banyak...sekurang2 8 gelaskan...Tapi bila dah consume apa2 supplemen air wajib 3 liter..camner nak minum ...MOh kita wat camni
..minum 1/2 liter sebelum solat dan selepas solat ambik lg 1/2..solat 5x sehari jadi air kita akan minum 5liter sehari...senangkan..Air jugak dpt elakkan wajah naik jerahat..yg hitam2 tu...kencing kerap takpe..janji kita makin sihat
...
     Set skincare ni terdiri dari VIT B, VITC, VITE...


3 vit yg perlu ambik satu hari..masing2 ada kelebihan..even zu x blh berpisah ngan vit e..vit e bgus utk parut n kulit..dulu zu ada problem kulit kaki merekah..tapi lepas amalkan set ini,tumit dah ok...lembut gitu u olls...

Set ni mahal????? mahal ???????/

        Bagi zu tak mahal kerana set ni akan bertahan selama 3@4 bulan..tapi faedah dia berlipat kali ganda...Takkan kita nak jerawat tu kekal kat muka kita kan.

        .Jangan risau..Harga pasti berbaloi2

If nak saya tolong,email/whatassp pun boleh..Saya akan bantu anda untuk menyelesaikan masalah ini.Dengan saya akan dapat ( FREE POSTAGE + FREE GIFT + SET SKINCARE ( HARGA PROMO) Lagi...Kelas gitu...Selepas itu saya akan consult anda cara pemakanan..Jangan risau supplemen dari Shaklee sekarang ramai yang cari coz tak der bahan yang tak sepatutnya.Semuanya semulajadi..Itu yang kita nak kan..

Insyaallah kita berusaha, dengan izinNya jerawat kita akan pulih...

sebarang pertanyaan boleh la email
 zulie_ide@yahoo.com

@

whatassp : 0129726066

@
atau yang nak beli sendiri..dekat ngan stokis shaklee boleh guna id saya 914376 lepas tu attach resit pada saya sebagai bukti pembelian. 
Then barulah saya akan consult anda..



Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment