Sunday, May 11, 2014

PULAU PANGKOR

Views
Alhamdullillah selamat sampai di rumahku syurgaku...percutian yang tak dirancang...tup..tup sampai ke pangkor..lawak betul..otw kita call PANGKOR BAY VIEW kut2 la ada kosong...rezeki rupanya masih ada satu bilik kosong..so apa lagi terus grab la..mcm grab shaklee..hehehhe

Sampai jeti park dekat parking berbumbung..60 sejam..ok la keta pun teduh..jalan punya jalan, naik la feri..Rm10 utk pi balik...15 minit sampaila kat jeti pangkor...
Naik pulak van rm 15, Sbb akunyer resort kat pantai teluk nipah..sampai jer first benda yg anak tersyg cr adalah kolam...ok la best jugak...kami naikla kebilik ..wow....katil queen 1 and katil bujang 1 ok la..katil luas,bilik ala2 hotel..mmg puas hati gile..harga bilik pun just rm160 je..
Letak barang,tukar baju, apalagi me n my love pun crlah pantai..
Allahuakbar kuasa ALlah yg mencipta alam semesta..air pantai yv jernih,blh nampak kaki anak,blh nampak suami yersyg berenang..mmg penuh dgn kedamaian...berenang sudah,perut mula la lapar..mlmnya berjalan la kami mencari makan..sambil menikmati pemandangan senja..cantiknya.YA ALLAH, kemeriahan ikan bakar di tepi jalan jer..mcm2 plihan...
Time to sleep....esok pg nak mandi pantai..then check out pastu balik....
Saper yg nak bercuti kat pangkor..pi la cr resort kat teluk nipah..mmg best...


cantikkan pemandangan senja...

NAK SHAKLEE!!!!

saya akan consult anda cara pemakanan.. Jangan risau supplemen dari Shaklee sekarang ramai yang cari coz tak der bahan yang tak sepatutnya. Semuanya semulajadi..Itu yang kita nak kan.. 

Insyaallah kita berusaha, sebarang pertanyaan boleh la email 
zulie_ide@yahoo.com
 @ 
whatassp : 0129726066 
atau yang nak beli sendiri..dekat ngan stokis shaklee 

boleh guna id saya 914376 

lepas tu attach resit pada saya sebagai bukti pembelian. Then barulah saya akan consult anda

PENGUMUMAN PENTING YER !!!!!

Currently Shaklee Malaysia Sdn Bhd dah strict kan penyelarasan harga serta merta.



Harga Ahli ➡ Untuk SID atau Ahli Shaklee yang berdaftar sahaja

Harga Retail ➡ Untuk yang selain SID / Ahli Shaklee berdaftar

So kalau kalian ingin menikmati keistimewaan membeli dengan HARGA AHLI, kalian sangat dialu-alukan untuk mendaftar sebagai Shaklee member di bawah organisasi Dazzling Diamond Group kami.

Banyak ke beza HARGA AHLI dengan HARGA RETAIL? Around 20-30% juga, banyak tuu...


Tak minat nak register? 

It's okay but please do respect our privilege as a Shaklee Distributor, tak nak lah mintak discount melampau-lampau. Yang penting, we serve and consult you on our very best.

As for me, customers saya mendapat HAK KEISTIMEWAAN untuk contact saya terus secara Whatsapp or Message anytime untuk follow up or untuk bertanya apa sahaja. 



Bagaimana cara mendaftar? 

Member Fee cuma RM65 + postage RM10 to Semenanjung Malaysia or postage RM20 to Sabah / Sarawak. Ini untuk seumur hidup, no need to renew yer.

Kebaikan lain yang uols boleh dapat sebagai Shaklee Member:

✔Bonus dalam bentuk cash
✔Kalau tiba tiba nak ubah fikiran dari MAKAN SENDIRI kepada NAK BUSINESS, uols dah ada dalam group yang sedia bimbing uols untuk berjaya
✔Nak MAKAN SENDIRI jer? Pun boleyyyh, takde hal laa..

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment