Wednesday, June 2, 2010

Views
Satu Keajaiban Yang telah Saya Temui! Apa dia, Jom Layari blog Saya Nie




Dulu masa sek menengah kulit muka saya mmg ok sgt,sebiji jerawat pun susah nak ader...Bila umur makin meningkat, pastu further study la,mula jerawat -jerawat liar mula tumbuh dimuka saya...Oh tidak...bermula la pengalaman saya dengan menggunakan pelbagai produk kecantikan namun tidak sikit pun memberikan kesan...Jerawat tetap berdegil...Rasa-rasa beribu gak hbs utk kulit muka saya.... Nie kulit muka saya sebelum mencuba produk ini..


Jerawat memang bebas tubuh dimukaku ini...Setiap kali berdepan dengan org ramai aku jadi malu dan tak yakin...huhuhuhu...sedih rasa.....Bila Jerawat besar tumbuh adoi sgt.Sampaikan kawan-kawan ku pun geram nak memicitnya...Dia tak tau betapa menderita n sakit akan jerawat nie...heheheheh...(mcm la teruk sgt sakitnya)


Sehingga la satu hari aku dok mengodek internet terbaca la satu blog nie kepunyaan khas...MARY KAY...tertarik dengan testimonial tu aku terus email kat khas,dia ajak aku berjumpa n buat free facial..Tiba-tiba jatuh cinta terus beli Botanical Set...Namun persaan ragu-ragu masih tebal..ok ke tak produk nie,ke aku nak buat duit lagi...Seminggu pakai, kawan-kawan mula menegur akan perubahan kulit muka ku...Jerawat makin berkurangan..Paling penting,suami ku pun perasaan akan perubahan ini...Jadi bertambah yakin la untuk menggunakan product nie...Hampir 2 bulan penggunaan Set Botanical nie la wajah ku kini:



So kini ku telah memakai Timewise (Miracle set)...So nti akan perubahannya... So sekiranya berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut blh email saya......


































Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment